گزارش تصویری: تقاطع سه سطحی سرداران – تخت جمشید

شیراز۱۴۰۰: تقاطع سه سطحی سرداران – تخت جمشید به وسعت ۱۲ هکتار و هزینه ۲۸ میلیارد تومان، آخرین تقاطع غیر هم‌سطح خیابان ساحلی و متصل‌کننده این خیابان به شریان اصلی جهت DSC08379 [800x600] [800x600]اتصال غرب به شرق کلان‌شهر شیراز است. با اتمام این پروژه، رینگ سرداران تکمیل شده و به‌جز سه‌راه چهل‌تنان، گره ترافیکی در این مسیر وجود نخواهد داشت و تمام تقاطع‌های رینگ سرداران به‌صورت غیر هم‌سطح خواهد بود. (تبدیل سه‌راه چهل‌تنان به تقاطع غیر هم‌سطح، در شورای شهر شیراز در حال بررسی است.)
مشکلات پروژه از نظر تاسیسات شهری، بسیار کمتر از پروژه دلگشا می‌باشد، اما باز هم عدم مدیریت واحد شهری، مسائلی را به وجود آورده است. به گفته مدیر پروژه، فقط صدور مجوز بستن مسیر عبور و مرور از محل احداث تقاطع، ۱۰ ماه به طول انجامید که کم‌کاری‌های پلیس محترم راهنمایی و رانندگی جای تامل دارد. کم‌کاری‌های اداره برق هم در جابه‌جایی تاسیسات، باعث کند شدن روند اجرای کار شده است.

مسوولین محترم اداره برق، در صورت تمایل می‌توانند از حق خود در برابر صحبت‌های بیان‌شده، دفاع کنند. اما چیزی که در پروژه دلگشا و سرداران به وضوح پیداست، کم‌کاری‌های این اداره محترم است.

گزارش و عکس: صابر کشاورز

تقاطع سه سطحی سرداران – تخت جمشید

تقاطع سه سطحی سرداران – تخت جمشید

تقاطع سه سطحی سرداران – تخت جمشید

تقاطع سه سطحی سرداران – تخت جمشید

اتمام زیرگذر خیابان شهرداری

اتمام زیرگذر خیابان شهرداری

اتمام زیرگذر خیابان شهرداری

اتمام زیرگذر خیابان شهرداری

وجود تاسیسات اداره برق در محل احداث پروژه

وجود تاسیسات اداره برق در محل احداث پروژه

وجود تاسیسات اداره برق در محل احداث پروژه

وجود تاسیسات اداره برق در محل احداث پروژه

وجود تاسیسات اداره برق در محل احداث پروژه

وجود تاسیسات اداره برق در محل احداث پروژه

تعریض پل پرویزی

تعریض پل پرویزی

DSC08397 [800x600] [800x600]

تعریض پل پرویزی

تعریض پل پرویزی

تعریض پل پرویزی

تقاطع سه سطحی سرداران – تخت جمشید

تقاطع سه سطحی سرداران – تخت جمشید

«نظرات، فقط به صورت نوشتار پارسی و مرتبط با موضوع منتشر می‌شوند»
«با ورود به این لینک، وارد قسمت بحث آزاد شوید»

>

نظرات حاوی توهین، افترا، غیرمرتبط با عنوان مطلب و نگاشته شده به صورت انگلیسی تایید نخواهند شد. در صورت نیاز به "بحث آزاد" از منوی بالای سایت مراجعه کنید.

telegram

مطالب مرتبط

10 نظر

  1. Farshad

    به نظر من استاندار باید با وزارت نیرو یا هر جایی که این مدیر اداره برق و گذاشته سر این پست صحبت کنه برای جابجایی
    الان اداره برق واسه کمربندی چراغ نمیزاره
    برف که میاد دیگه واویلاااااا
    همکاری با شهرداری نمیکنه
    اونم از تیم داریش
    خوب من از ایشون بهتر مدیریت بلدم که!!!

    مورد پسند رای دهندگان، موافق یا مخالف: Thumb up 30 Thumb down 1

    پاسخ
  2. farsi

    این دستگاه حفارsr70 را که شهرداری دو تا شو خرید یکی اش رو گداشته معلم یکی دیگه رو همینجا که تو عکس زیبای صابر جان هم معلومه.
    .
    .این دستگاه فقط تهران داره وشیراز البته ا خیرن شنیدم که مشهد هم میخواد بخره ..
    .
    امین جان اطلاع نداری که شهرداری تصمیم نداره tbm های جدیدی بخره تا که خطوط دیگه مترو را هم همزمان شروع کنند؟(به نظرم چندتا tbmجدید برای مترو واجبه )

    مورد پسند رای دهندگان، موافق یا مخالف: Thumb up 10 Thumb down 2

    پاسخ
    1. شیراز۱۴۰۰

      فارسی جان اگر اشتباه نکنم یکیش رو خریده و در پروژه هایی مانند معلم، آرین، دلگشا و تخت جمشید استفاده میشه

      TBM هم بعید می دونم، چون ۲ تایی رو که وجود داره از نو مونتاژ و قبل از اون سرویس کردن و خط ۳ هم قراره رو زمین باشه.

      مورد پسند رای دهندگان، موافق یا مخالف: Thumb up 9 Thumb down 1

      پاسخ
    2. سید علی اکبر ساختمانی

      سلام دوست گرامی دستگاه حفاری که در عکس دیده می شود بنام کا سا گرانده است و دو دستگاه حفار شهرداری در این پروژه کاری ندارد دو دستگاه مورد نظر جنابعالی مربوط به سازمان عمران شهرداری شیراز است

      موافق یا مخالف: Thumb up 0 Thumb down 0

      پاسخ
  3. حامد-شهرراز

    با سپاس از صابر عزیز.

    اما چیزی که من در تصاویر از دیدنش تعجب کردم، عرض کم زیرگذر هست. برخلاف تصاویر سه بعدی.
    این تقاطع به عنوان سومین تقاطع غیر همسطح زیبا در سطح کشور شناخته شده است.

    مورد پسند رای دهندگان، موافق یا مخالف: Thumb up 6 Thumb down 0

    پاسخ
    1. رضا پارسی

      حامد جان این زیرگذری که در عکس مشاهده میکنین زیرگذر اصلی نیست و شاخه ورودی از خیابان شهرداری به زیرگذر اصلی هست که فقط در جهت رفت و به صورت ۲ باند هست که کافیه!!!!
      زیرگذر اصلی در مسیر سرداران به ساحلی هست (که شاخه شهرداری در وسط تقاطع بهش ملحق میشه) که ۴ باند در مسیر رفت و برگشت داره!

      مورد پسند رای دهندگان، موافق یا مخالف: Thumb up 15 Thumb down 1

      پاسخ
      1. رضا پارسی

        ببخشید اشتباه شد زیرگذر اصلی در مسیر تخت جمشید ساحلی

        مورد پسند رای دهندگان، موافق یا مخالف: Thumb up 6 Thumb down 0

    2. سید علی اکبر ساختمانی

      دوست گرامی تصویری که شاهده می فرمایید تنها ترافیک شرق به غرب را در محور خیابان شهرداری را نشان می دهد که عرض مناسبی هم دارد

      موافق یا مخالف: Thumb up 0 Thumb down 0

      پاسخ
  4. اقوی همساده

    مسلما استفاده از ماشین الات مدرن روز در زمینه مسایل عمرانی مانند پل و تونل سازی می تونه در تسریع روند ساخت پروِژه ها بسیار کمک کننده باشه.یادمه حفاریهایی که برای شمع کوبی زیرگذر جلو بازار وکیل انجام میشد توسط چرخ چاه و دول های لاستیکی و به دست پرتوان برادران افغانی انجام میشد و ۵ سال بطول انجامید.

    مورد پسند رای دهندگان، موافق یا مخالف: Thumb up 4 Thumb down 0

    پاسخ

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *